نورا صنعت
خانه / دستگاه بسته بندی چای / قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تمام اتوماتیک نورا صنعت

قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تمام اتوماتیک نورا صنعت

قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای چقدر است؟ تولید چای مدتی است با استقبال خوب مردم کشورمان روبرو شده است. اگر قصد تولید دارید ابتدا از قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تمام اتوماتیک جویا شوید. این دستگاه مطمئنا نیاز هر تولید کننده است.

چای، نوشیدنی مخصوص و محبوب مردم کشورهای آسیایی است. این محصول در کشورهایی مانند چین، ژاپن، ایران، تایلند، هند و ترکیه طرفداران زیادی دارد. تاریخچه چای با کشور چین پیوندخورده است. کشوری که رعایت آداب معاشرت در آن از مهمترین مسائل زندگی اجتماعی است.

روش تهیه چای بدین صورت است که ابتدا گیاه آن را از زمین های زراعی برداشت کرده و آن را اکسیداسیون می کنند. طی مراحل بعد، خشک کردن چای با گرما صورت گرفته و اینگونه چای تهیه می شود. از چندین سال پیش در همه ملت ها چای را در کارخانه فراوری می کردند.

فراوری چای، بسیار اهمیت دارد. چرا که ممکن است بسیاری از افراد آن را خالص دوست داشته باشند و ذائقه بسیاری دیگر، چای های طعم دار را بیشتر بپسندد. از این رو فراوری چای با انواع گل های دارویی و معطر و حتی با انواع میوه نیز انجام می گیرد.

خواص چای

قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

  • کافئین
  • تیانین
  • آنتی اکسیدان
  • تئوفیلین
  • کربوهیدرات
  • پروتئین
    و…

خیلی از افرادی گمان می کنند چای بدون هیچ گونه مواد مغذی است. اما از آنجا که علاوه بر موارد بالا، بدون چربی نیز هست، پس می توان نتیجه گرفت نوشیدنی بسیار کاملی است.این نوشیدنی برای رفع خستگی و کسالت نیز موثر است..

اگر با خواندن این مطالب به تولید و توزیع چای علاقمند شدید، حتما ابتدا باید هزینه های این کار را در نظر بگیرید. یکی از پرسود ترین کارهایی که می توان در این رابطه انجام داد بسته بندی چای است.

شما برای این کار، دیگر مجبور نیستید هزینه آبیاری، غنی کردن زمین کشت چای، مراحل آزمایشگاهی، مراحل فراوری و… را بپردازید. تنها نیاز شما، دستگاه بسته بندی خواهد بود.

دستگاه بسته بندی چای

هنوز هم در بسیاری از مناطق ایران و جهان، برای بسته بندی محصولات غذایی از افرادی استفاده می شود. درست است که اینکار بسیار مفید است و تولید سرمایه می کند، ما اگر در سطح بالا بخواهید فعالیت کنید دستگاه نیاز شماست.

دستگاه بسته بندی چای در دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شوند.

قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تمام اتوماتیک

قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

خوشبختانه در ایران، انواع این دستگاه موجود است. اگر سری به اینترنت بزنید می بینید یکی از پرطرفدارترین برندها، نورا صنعت است. قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تمام اتوماتیک

معمولا از اولین مواردی است که باید پیگیر آن باشید، اما خرید از نورا صنعت ساده ترین راه خرید این دستگاه است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نورا صنعت
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129728651
شماره تلفن ثابت:02144140069
شماره فکس: 02189788304
آدرس کانال: norasanat@
پست الکترونیکی: info@norasanat.com

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

فروش دستگاه بسته بندی چای کیسه ای در تهران

فروش دستگاه بسته بندی چای کیسه ای در تهران توسط مراکز معتبر با قیمت دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نورا صنعت